shaklee

Bekas Luka Czer gatal-gatal, lambat sembuh? WAJIB baca

Assalammualaikum..Hi

Siapa kat sini yang bersalin secara czer? Macam saya walaupun dah pernah berrsalin 2 kali, dua2 anak bersalin secara normal. Alhamdullilah xde lagi pegalaman czer. Ngeri juga dengar pengalaman ibu-ibu yang bersalin czer ni, ada yang lepas berbulan-bulan luka masih tak sembuh, jadi gatal-gatal. Malah yang lebih teruk luka czer tertetas. Seriau plak dengar kan?

Ini info yang saya dapat dari blog Dr Zubaidi doktor yang memang famous kat FB tu. Katanya luka czer mengambil masa untuk sembuh 6-8 minggu untuk sembuh. Paling lama sehingga 6 bulan.Bagaimana Vivix dapat membantu Ibu Sembuhkan Luka?

Ibu selepas bersalin mengalami masalah urat yang putus terlalu banyak, badan pun lemah dan banyak kehilangan darah. Bersalin secara pembedahan menyebabkan luka bersalin lagi banyak dan perlu penjagaan yang lebih teliti serta jangka masa yang lebih lama untuk sembuh sepenuhnya.

Pengambilan Vivix membantu mempebaiki sel-sel badan yang telah rosak, memelihara sel dan memberikan tenaga kepada sel. Pemulihan sel oleh Vivix adalah pada peringkat DNA itu sendiri.

Oleh sebab itu Vivix berupaya menyembuhkan luka Czer dengan cepat dan membantu badan ibu berpantang kembali bertenaga.

Ini adalah salah satu testimoni Vivix untuk pembedahan czer. Banyak lagi sebenarnya testimoni Vivix nie. Bukan setakat luka czer saja, malah merangkumi masalah kesihatan yang lain.

Berminat untuk mendapatkan Vivix?

Hubungi saya yer 0135202707

ATAU

Beli VIVIX secara online

Insha Allah tunjuk ajar akan diberikan secara percuma khas untuk pelanggan saya.

Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s